Seterusnya bergerak meninggalkan rumah saya dan pulang sepuluh minit kemudian hanya untuk memberitahu kesukaran dalam mencari punca kerosakan. Dengan bekalan air tangki yang amat terhad saya sekeluarga terlalu berhati-hati dan bercatu dalam penggunaan air jangan sampai tidak cukup pula untuk taharah dan wuduk. Sebagai pembekal perkhidmatan berbayar, SAJ sepatutnya lebih proaktif dalam menangani masalah pengguna dan tidak perlu mengambil masa yang begitu lama untuk menyelesaikan sebarang masalah yang diajukan.
Kepentingan pengguna sewajarnya diberikan perhatian yang utama. Alasan tidak cukup kakitangan atau pun hari minggu bukanlah alasan yang boleh diterima lagi sekarang. Barangkali inilah akibatnya kalau satu pembekal dibenarkan beroperasi secara monopoli tanpa saingan. Semuanya diambil mudah justeru pengguna tidak punya pilihan lain.
Pena Tumpul - Kadang-kadang terfikir nak guna telaga semula macam dulu
Comments